În prezent, cu toții suntem pentru promovarea companiilor în mediul online, internet marketing, PPC, social media, Google. Cu toții vedem beneficiile acestor instrumente ca targetare corectă sau măsurabilitatea precisă a rezultatelor. Uneori avem parte de campanii de publicitate reușite la un preț mai mic comparând instrumentele offline. Dar pentru Moldova, pentru piața locală nu putem exclude importanța mediului offline.
Afișele și posterele – fie acestea sunt amplasate în magazine, fie pe străzi în preajma magazinelor, fie pe stâlpi sau garduri, acestea își păstrează importanța pentru că:
- au o influență directă asupra cumpărăturile din impuls
- ajută la creșterea notorietății brandurilor
- crează o imagine pentru brand
- sunt ON 24/24, 7 zile pe săptămână
- comunică ofertele promoționale, sau îți promovează brandul atunci când cumpărătorul ia decizia de cumpărare (de obicei, în 70% dintre cazuri, decizia se ia în magazin).
Instrumentele de offline marketing încă mai au valoare, încă mai aduc rezultate, mai au șanse pentru a exista.