Flyer

Fluturași

Publicat pe Publicat în Marketing

      Pliante, flyere, foi volante – metode efective de promovare ”în piață” și în afara ei. Dacă aveți un produs nou, o ofertă promoțională sau doriți să le amentiți consumatorilor despre existența serviciilor voastre, acest instrument este pentru voi.

Este esențial ca mesajul pe care vreți să-l transmiteți audienței țintă să fie comunicat corect. La fel de important este locul unde are loc distribuirea fluturașelor pentru a avea parte de rezultate pozitive și măsurabile. În dependență de mesajul transmis, acest instrument are capacitatea să ofere rezultate instante.

SFAT: este recomandată distribuirea fluturașilor în locații diferite, în perioade diferite, cu mesaje diferite. Aceasta este o modalitate de a face un Marketing SMART. Astfel putem măsura efectul campaniei, putem calcula ROI-ul investiției și alegem varianta cea mai potrivită pentru campaniile de marketing ulterioare.

”Marketingul offline – mai are o șansă”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *