Bannerele și indicatoarele sunt metode efective de promovare. Au un potențial cuceritor și e în natura noastră să le acordăm atenție. Indicatoarele sunt folosite pe drumuri pentru a oferi instrucțiuni, prin urmare, inevitabil le căutam și urmăm. Bannerele sunt amplasate sus pentru a fi foarte vizibile. De obicei sunt folosite pentru promovarea evenimentelor, deschiderea magazinelor noi, deci avem înclinație intuitivă să le acordăm atenție ca să nu scăpăm ceva nou. J
Uneori un banner/indicator poate să-ți atragă atenția și din alte motive, puțin mai umoristice.
Posibil să fie cuvintele de vină, amplasarea bizară a acestora sau pur și simplu sunt comice. Mai jos avem câteva exemple de astfel de bannere/indicatoare care ne fac să zâmbim:
Ordine incorectă, sau intenționată?
Image: www.warnerbros.com
Începe ziua cu o plimbare prin parc, ai grijă ce faci dacă înâlnești un leu.
Image: www.boredpanda.com
Posibil că unii au nevoie de o confirmare oficială.
Image: www.warnerbros.com
Încă o dovadă pentru faptul că trebuie să citești scrisul mic din josul paginii!
Image: www.warnerbros.com
Ai grijă, e posibil să îmbolnăvești animalele.
Image: www.boredpanda.com
O atenționare cu simțul umorului.
Image: www.boredpanda.com
Și poliția știe să glumească.
Image: www.boredpanda,com
Ai grijă pe cine ajuți!
Image: www.warnerbros.com
Mesaj promoțional foarte atractiv
Image: www.warnerbros.com
Aveți grijă cu ale cui mingi vă jucați pe un teren de Golf.
Image: www.warnerbros.com
Încotro?
Image: www.boredpanda.com
În concluzie pot să adaug: câteodată nu e nimic rău să incluzi glume în mesajele pe care vrei să le transmiți publicului, ba mai mult, poți să obții un rezultat mai bun.